Pages

Wednesday, October 8, 2014

CARA DELETE BLOG

Assalamualaikum..
Aku baru je delete blog yang aku tak nak.. Sebabnya terlalu banyak blog yang aku create.. ada blog bisness dan juga blog-blog lain.. Dan ada yang langsung aku tak maintain pun.. Jadi aku ambik keputusan untuk delete blog yang aku tak nak tu.. Jadi kat sini aku share tutorialnya ea..

First sekali Log In blog macam biasa >> then dah masuk blogger dashboard >> pergi ke blog yang korang nak delete.. >> klik icon seperti kat bawah ni >> then click setting



Di bawah setting akan ada beberapa list lagi >> then pilih OTHER


Tengok di bahagian atas page, ada Blog Tools >> then pilih Delete Blog

Dah siap.... Dah delete pun blog yang anda tak nak tu.. Simple kan... Selamat Mencuba

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: