Pages

Wednesday, September 24, 2014

AMIN

Tetiba rasa nak selesema pagi ni... Owh!!! jangan la.. Please.. jangan selesema or demam dalam masa terdekat ni.. sebab My En Hubby nak outstation :-( 

Sepatutnya pagi ni My En Hubby dah pergi outstation.. Tapi mohon kelonggaran dengan bos dia, esok baru pergi. Team lain semua dah pergi.. My En Hubby risau jugak nak tinggalkan aku saat ni.. sebab lately selalu pulak pening-pening.. My En Hubby cuba minta pengecualian untuk kali ni.. tapi tak dapat.. Kena pergi jugak... So.. nak buat macam mana.. tuntutan kerja... Tapi yang pasti... pagi esok pergi... pagi jumaat dah gerak balik.. Orang lain pergi jalan-jalan.. ye la.. dah alang-alang PRK kali ni di kelantan kan.. banyak la tempat nak shopping..  tapi My En Hubby nak terus gerak balik.. sebab risau kan isteri dia yang sorang ni ha...

Esok check up... My En Hubby tak de untuk temankan.. Tak pe lah... Semoga perjalanan My En Hubby selamat pergi dan selamat pulang... Ayang sentiasa doakan yang terbaik untuk abang.. Apa yang penting keselamatan abang pergi dan balik.. InsyaALLAH semoga semuanya dilindungi ALLAH.. Amin

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: