Pages

Tuesday, June 3, 2014

PETANG-PETANG BUAT DARAH NAIK!!!!!

Tetiba petang ni rasa nak meletop... iskss.... sakit pulak hati ni... 
My Bos bagi kerja.. OK.. aku suruh dia emel details... senang sikit.. nanti kang salah pulak.. My Bos ni agak cerewet jugak.. Katanya minta tolong aku buatkan surat... OK boleh la.. aku juz minta dia emel details kandungan surat... 

Last-last baru tahu sebenarnya suruh arrange miting... Miting ni pulak memang dah pernah orang lain yang arrange... And..... orang tu aku tengok available jer... Ye la.. terlibat dengan projek or whatever tu biasa la.. tapi still kat office... still boleh buat kerja-kerja office.. Sebelum ni kitaorang pun terlibat jugak dengan projek.. tapi kerja office still bos bagi.. still kena buat.. 

Bukan nak berkira sangat.. tapi... aku dah banyak kot buat kerja dia...

And lagi la sakit hati bila My Bos tetiba takut pulak nak bagitau aku untuk arrange miting tu.. sehinggakan nak kena suruh orang sampaikan... iskkk... apa kes????

Right Now mood memang out!!!.....

#akutaksukabuatkerjaorang

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: