Pages

Tuesday, December 3, 2013

LIPSTIK SIMPLY SITI

Assalamualaikum,

Aku adalah antara pengguna produk simply siti sejak 2010 (kalau tak salah la.. tak berapa ingat sangat). 1st time bukan aku sendiri yang beli.. Masa ni aku baru lepas bersalin. My En Hubby pula masa tu bertugas di Parlimen.. Then balik tu dia hadiah kan aku bedak compact simply siti.. Harga boleh tahan la.. RM59.90 kalau tak silap... Now aku still menggunakan bedak simply siti.. sebab.. dah tertarik hati dengan bedak ni sejak di kenalkan oleh My En Hubby sendiri...

baru-baru ni singgah watson.. saja-saja intai lipstik  simply siti.. semua koleksi lipstik ni ada nama judul lagu Dato Siti.. antara yang aku ingat lipstik nirmala... Ni antara pilihan warna yang ada.. boleh pilih dan suai padan dengan kulit dan bibir korang..


 Cantik kan... Aku pun tengah berkira-kira ni... 

p/s : IKLAN - sejak amalkan ESP Shaklee kulit nampak lebih putih dan gebu sikit :-P
bagi yang nak cuba ESP shaklee like dan PM ke Shaklee By Khaiza @ sms/whatsapp : 019-4296954

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: