Pages

Friday, October 18, 2013

KEBAIKAN ESP SHAKLEE

Assalamualaikum,
Petang ni nak kongsi lagi tentang kebaikan shaklee.
Tapi kali ni nak bercerita mengenai kebaikan ESP shaklee

Antara emel yang saya terima banyak yang nak kan kulit cantik, nak kan kulit halus, nak kan kulit tanpa parut. Pendek kata kebanyakan emel dan PM di FB page saya berkisarkan tentang kecantikan 

Saya memang sangat-sangat suka dan sangat-sangat teruja dengan kecantikan ni. Ye la.. nama pun perempuan kan.. tak lari dari nak cantik, nak gojes, nak itu  nak ini kan...

Jadi kat sini saya akan cuba huraikan serba sikit tentang kebaikan ESP shaklee.
Ni ha.. tengok kat bawah ni.. antara kebaikan ESP shaklee yang korang boleh lihat kesannya kalau anda memang pengamal ESP shaklee

 Apakah kebaikan ESP selain membina sel?
 Antara kebaikan ESP ialah:
- Membekalkan tenaga
- Memberikan rasa kenyang
- Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat
- Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit
- Membanyakkan susu badan


Fakta tentang ESP
- Tidak mengandungi bahan pengawet, pewarna, perasa dan pemanis
- Tidak boleh dibancuh dengan air panas kerana ini akan merosakkan protein
- Sesuai untuk diambil oleh seisi keluarga

Bagi yang ingin dapatkan produk shaklee dan guide dari saya boleh emel ke :
khaizabeautyshop@yahoo.com
@
@
sms/whatspp
019-4296954

Untuk dapatkan harga istimewa
juz nyatakan pada subject emel : Shaklee by Khaiza
automatik saya akan bagi special price

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: