Pages

Thursday, October 31, 2013

KASIH SAYANG... MOGA BERKEKALAN

Assalamualaikum... 

Tetiba rasa lapar.. pagi tadi makan bubur je.. ala-ala orang sakit.. bubur dalam bahasa utara orang cakap 'moi' bukan amoi ea.. kalau dekat utara.. macam family aku sendiri makan moi ni dengan apa2 makanan yang lebih malam td.. gulai ke.. sambal ikan bilis ke.. kadang-kadang kalau tak de apa sangat makan dengan ikan goreng, campur kicap sikit dan kalau ada sambal belacan pun jadi.. sedap sangat.. tapi makan bubur ni tak kenyang sangat la.. walaupun perut aku ni kecik je... tp tetap tak rasa kenyang sangat.,,

OK... back to tajuk entry hari ni "Kasih Sayang... Moga Berkekalan"

Hari konvo En Hubby dah selesai.. alhamdulillah.. everthing berjalan dengan baik dan lancar.. tapi tak sempat nak story kat sini lagi.. Maybe next entry kot.. insyaallah.. moga kesempatan tu ada..

Tengahari semalam temankan My En Hubby hantar mak dan ayah mertua ke KLIA.. Naik MAS.. kali ni ambik premium seat... saja bagi keselesaan pda diorg.. tapi duit tiket abang ipar yang sponsor.. hi hi hi.. total untuk 2 orang RM250 sahaja.. OK la kan... 55 minit dah sampai kuala terengganu.. kejap je kalau nak naik bas... penat jugak.. 

Kitaorg hantar naik ERL transit je.. malas nak drive kata My En Hubby.. aku OK jer... mana-mana pun boleh.. janji semuanya OK.. 

On the way balik dah tinggal berdua je dalam tren tu.. tetiba My En Hubby jadi romantik.. sebelum ni pun romantik.. tapi tak de la di depan awam macam ni... 



Ya ALLAH... aku mengharapkan kasih sayang kami ni berkekalan hingga ke jannah.. Cabaran hidup ni berbagai-bagai.. aku mengharapkan impian dan harapan kami bersama akan tercapai dan kekal sampai bila-bila.. Ya ALLAH.. kuatkan lah hati kami bersama untuk teruskan hidup bersama walau kadang-kadang dugaan datang bertimpa-timpa.. itu semua untuk mematangkan kami lagi... belajar untuk menghargai satu sama lain.. Aku bersyukur dengan kurniaan sakarang... semoga semuanya seperti yang diinginkan...

Aku juga sama-sama mendoakan untuk semua teman-teman dan rakan-rakan aku.. semoga kehidupan mereka juga baik-baik saja... Dalam hidup ni.. tidak semua yang sempurna.. Jadikan semua tu sebagai hikmah dan pengajaran untuk kita terus menghargai hidup kita dan semua disekeliling kita.. 

InsyaALLAH... Amin..

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: