Pages

Friday, October 18, 2013

CADANGAN BANCUHAN MEALSHAKE SHAKLEE UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum,

Alhamdulillah.. perjalanan ke kampung halaman menyambut aidilAdha berjalan lancar.. tiada sebarang masalah timbul... My princess pun sangat-sangat sopan dalam flight..
Syukur.

OK.. hari ni nak kongsikan tentang mealshake.. Ramai yang emel bertanyakan tentang mealshake ni.. Antara soalan yang timbul :-

1. Sesuai ke mealshake untuk kanak-kanak bawah 1 tahun?
Jawapan :
Apa-apa jenis supplement sekali pun, saya tidak menggalakan diberi kepada bayi @ kanak-kanak kurang daripada 1 tahun. Saya lebih cadangkan umur bayi @ kanak-kanak lebih daripada 1 tahun

2. Boleh ke mealshake dicampur dengan susu?
Jawapan :
Yup... mealshake boleh dicampur dengan susu dan tiada masalah.  Selain susu mealshake juga boleh dicampur dengan air milo or jus lain. Saya memang amalkan ini untuk anak saya. Dan alhamdulillah.. Gatal-gatal anak saya berkurangan. Parut pun dah makin pudar..

3. Sukatan atau cara bancuhan mealshake?
Jawapan :
untuk sukatan mealshake pada anak-anak mestilah mengikut peringkat umur kanak-kanak @ bayi tersebut.. 

Bagi yang ingin dapatkan guide saya boleh emel ke :
khaizabeautyshop@yahoo.com
@
@
sms/whatspp
019-4296954

Untuk dapatkan harga istimewa

juz nyatakan pada subject emel : Shaklee by Khaiza

automatik saya akan bagi special price

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: