Pages

Thursday, September 12, 2013

TIPS : KURANGKAN SENGGUGUT MASA HAID

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Hi.. semua.. Selamat Pagi.. Dah breakfast ke? Jangan lewat sangat breakfast ea.. Nanti lunch pulak.. Ramai antara kita yang skip breakfast.. Breakfast tu penting tau... 

Pernah tak korang alami masalah senggugut yang kronik..  Means.. sakit yang membuatkan anda terguling-guling, buatkan anda terbaring je.. Yup.. saya alamai perkara ni sebelum ni... Sakitnya serius tak dapat nak gambar kan.. Maybe boleh digambarkan rasa macam orang nak bersalin kot (ha ha ha.. over kan)... lebih kurang la.. tapi tak seteruk nak bersalin la..

nak dapatkan harga istimewa??? PM kat page ea...
Kata orang bila lepas kahwin rasa sakit tu berkurangan.. tapi pada aku sama je.. tak kurang pun.. But now.. semua tu dah hilang... sebabnya aku amalkan GLA Complex dari shaklee.. Yup.. mula-mula baca blog orang memang tak percaya sangat la.. Tapi bila sendiri dah cuba... yup... memang berhasil.. and period aku pun setiap bulan dah teratur... kalau dulu.. 2 bulan sekali baru datang period.. sekali datang.. mak aih... toksah cakap la kan... sakitnya bukan kepalang... 

p/s : ini betul-betul true story tau.. bukan main-main or bukan sebab kata orang nak lariskan produk je ea.. Benda baik of course la aku akan kongsi-kongsikan.. sejak dah amalkan shaklee dan aku percaya dengan produk ni baru aku join bisness ni.. bisness ni sangat ohsem.... Bagi yang nak join jadi pengedar a.k.a distributor shaklee @ juz nak amalkan / cuba sendiri supplement pun boleh PM aku kat sini ea FB page : Shaklee Distributor atau nak tengok produk-produk lain yang aku jual klik sini ea FB page : Khaiza Beauty Shop
 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: