Pages

Tuesday, September 10, 2013

PERTUNJUKAN BUNGA API ANTARABANGASA PUTRAJAYA, PRESINT 5

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 

31 Ogos 2013 dah pun berlalu... tapi baru sempat aku nak bercerita tentang sambutan 31 Ogos.. Apa yang korang buat ye.. Aku tak pergi mana-mana pun... dok umah je.. mula-mula nak juga pergi tengok bunga api antarangba yang dekat presint 5 tu.. tapi malam 30 Ogos tu.. alisha tido awal la pulak... jadi memang stay kat rumah je la..

Malam 31 Ogos tu.. tengah aku ambil air sembahyang kat bilik air terdengar bunyi bunga api.. Tengok kat luar tingkap.. ermm... memang bunga api.. terus panggil alisha.. Bukan main seronok dia tengok bunga api... tak sangka pulak dapat tengok dari rumah je.. erm.. kalau macam ni tak payah susah-susah nak bersesak-sesak kan.. tengok je kat rumah.. memang mudah..  Untung rumah dekat presint 5.. Dalam 1/2 jam je pertunjukannya..

Katanya yang 31 tu dari negara korea.. Malam 30 tu dari Malaysia.. Ada lagi tau.. 13 - 15 September 2013 dan 2 Oktober nanti akan ada lagi sambutan bunga api antarabangsa.. yang tinggal berdekatan putrajaya.. datang la ramai-ramai ke presint 5, pusat Maritim... Boleh tengok bunga api live.. Macam-macam bentuk ada.. ada bentuk Love, Bintang, Kipas, Smile... dan bentuk-bentuk biasa pun ada... Cantik sangat.. cerah awan malam tu..

Muka happy giler... lepas tengok bunga api...
 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: