Pages

Monday, April 1, 2013

JUARA FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA PERTAMA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah pagi ni, seperti biasa mulakan hari dengan kalimah 'bismillah' dan mulakan hari anda dengan senyuman... senyum umpama suria.. percaya tak? Kebiasaannya mood kita akan seiring dengan perbuatan kita.. Apa tindakan dan apa perasaan kita seawal pagi akan memberi kesan kepada harian kita.. Selalunya bila mood pagi-pagi dah spoil ianya akan berlarutan hingga ke petang. Betul tak? Aku tak pasti pada orang lain macam mana.. Tapi pada aku itulah yang terjadi.. Kalau pagi-pagi dah ada yang tak kena mesti meroyan sampai ke petang.. :-) sikap buruk aku.. ha ha ha... aku sendiri tak pasti ada tak ofismate aku yang perasan.. tapi itu lah realiti aku.. Kadang-kadang tak de sebab pun boleh nak melenting.. Jadi... 

Jom kita positifkan diri kita.. Mula kan hari ini dengan hari yang ceria... SMILE :-)

Rasanya semua dah tahu siapa JUARA FEAR FACTOR MALAYSIA YANG PERTAMA kan..
Juz to sharing... Memang dari awal lagi aku mengharapkan dan meneka yang DAZRIN dan HAIRUL AZREEN yang akan jadi JUARA.. Dan ternyata akhirnya DAZRIN dan HAIRUL Juara Fear Factor Selebriti Malaysia Yang Pertama.. 

Pic From FB Adam dan Hawa
Pic From FB Adam dan Hawa

TAHNIAH to both of you... 

Dan lagi satu aku nak inform Maixara ada tawarkan sesuatu yang istimewa, jom tengok kat bawah ni dan jangan lupa Like page KHAIZA BEAUTY SHOP


Bagi yang nak daftar sebagai Mini Stokis maixara atau Pengedar Maixara boleh like Page saya atau emel ke khaizabeautyshop@yahoo.com nanti saya akan terangkan kepada anda dan guide anda dalam bisness ni ea.. OK.. Nak breakfast jap.. Korang pun jangan lupa breakfast ea.. Breakfast tu penting :-)


No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: