Pages

Monday, April 29, 2013

BILA BOSAN MELANDA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Harini aku berada di Opis... Ni la rutin harian.. mana pernah keluar dari ofis kan.. Saat hujung minggu.. adalah saat yang dinantikan... Walaupun sejak 2 menjak ni.. hari minggu aku hanya dibazirkan dirumah sahaja.. My En Hubby still Buzy.. Kadang-kadang perasaan bosan tu membuak-buak.. Mula la melepaskan perasaan.. tidak pada My En Hubby.. Cuma aku berkelakuan agak pendiam.. And suprisenya.. My En Hubby perasan beb...

And one day... My En Hubby mesej and say sorry.. hu hu hu.. sedih plak aku rasa bila kenangkan balik masa tu.. Bukan aku tak faham.. cumanya.. ye la.. every weekend aku dan Alisha je kat rumah.. Boring Beb.. Lagi satu kesian Alisha.. Asyik cakap nak g tasik jer... Dah lama tak bawa alisha naik basikal kat tasik..

Dulu walaupun every weekend My En Hubby keje tapi still ada masa nak bawak Alisha dan Mama jalan-jalan petang-petang walaupun sekejap.. Tapi sekarang My En hubby sibuk sangat, kadang2 malam baru balik. Last week aku siap mesej perkara yang pending.. yang My En Hubby dah janji tapi still tak dapat nak buat... Aku tak push... Cuma juz remind.. Ini pun dia yang cadangkan buat mcm tu.. itu yang berani nak mesej.. kalau tak memang terbenam je la kat hati ni...

So.. beberapa perkara dah disusun dengan baik.. Dan mengharapkan akan berjaya dilaksanakan.. Dah tak lama dah... Lagi beberapa hari je.. Lepas pilihan raya ni OK la.. So boleh cuti puas-puas...

****My En Hubby janji nak bawak jalan2 1hb mei ni... Erm... happy happy.. Tapi kalau tak sibuk.. :-(

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: