Pages

Tuesday, March 5, 2013

REWARD UNTUK MINI STOKIS DAN PENGEDAR MAIXARA C- SENTIAL

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. 

Alhamdulillah semalam berkesempatan jugak aku untuk berdoa dan sedekahkan surah yasin kepada pejuang-pejuang negara yang terkorban bagi mempertahankan negara tercinta. Walaupun saudara-saudara aku tak terlibat dengan operasi ini tapi aku sabagai rakyat malaysia dan saudara seagama islam, ini sahaja yang mampu aku buat. Selain daripada doa dan sedekahkan al-fatihah tiada apa lagi aku insan yang kerdil ini mampu lakukan, selain daripada melihat perkembangan dari jauh ini. Dan tak putus-putus berharap supaya masalah ini akan segera ditamatkan. InsyaALLAH.. semuanya dengan izin ALLAH s.wt.

Mood aku hari ni agak happy... sebab baru dapat berita yang HQ MAMA Secret akan bagi Reward kepada pengedar-pengedar Maixara C-sential.. Aku sebagai STOKIS tumpang happy bila HQ umumkan berita ni.. At least ada juga sesuatu untuk pengedar dibawh aku kan.. Seriusly cakap, aku sangat berpuasa hati dengan team work yang ada dalam group Maixara C-Sential dan senang nak berurusan dengan pengasasnya sendiri.. Itu yang penting pada aku.. Senang nak berurusan.. Dengan hanya SMS atau Whatsapp sahaja, Puan Aina mesti reply..

Jadi disini saya ingin mengajak anda yang berminat menyertai Maixara Team... Jom daftar sebagai Mini Stokis atau Pengedar Kami sekarang. InsyaALLAH banyak lagi reward yang bakal anda dapat.

Ini la reward untuk pengedar Maixara C-Sential.. Jam DKNY bernilai lebih RM800 ini, bakal menjadi milik pengedar dengan belian terkumpul sebanyak 240 kotak..


Dan ini pulan reward untuk Mini Stokis Maixara C-Sential. Beg Tangan COACH..


Nak daftar sebagai Pengedar atau Mini Stokis Maixara C-Sential??? Jom like page saya di Khaiza Beauty Shop atau sms ke 019-4296954

Free Postage kepada semua Pengedar dan Mini Stokis bagi yang berurusan melalui POS

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: