Pages

Wednesday, March 6, 2013

PROPOSAL DAH SIAP

Alhamdulillah.. Siap juga proposal hari ni.. Proposal Khaiza Beauty Shop.. Harap-harap dipermudahkan segala urusan.. InsyaALLAH..

Anda yang bertanya, mana datangnya minat nak berbisness? Jujur aku cakap, aku bukanlah seorang yang minat dalam berniaga. Percaya atau tidak jika aku katakan yang aku join bisnes ni sebab aku terdesak atau terpaksa.. 
**Permulaan entry ini adalah dikarang seawal pagi tadi..

Sekarang jam tepat 11.27 am.. Seawal pagi tadi semangat untuk menulis sangat berkobar-kobar tapi sekarang, semangat tu dah hilang.. hilang dibawa dengan perasaan yang bercampur.. 

Perasaan kecewa, sedih, marah dan bersalah..

Saat entry ini ditulis.. emosi aku bukan dalam keadaan yang baik... Sedih sangat tapi tak ada cara untuk redakan perasaan ni. Hanya satu persoalan sahaja... Kenapa? Kenapa? dan Kenapa?

Berkali-kali tarik nafas.. cuma untuk redakan perasaan ini.. tapi masih sama.. Apa yang aku boleh cakap.. makin lama aku stay kat sini, makin rasa terbeban.. Aku sendiri tak faham kenapa benda macam ni boleh jadi.. Perlu ke aku tulis kat sini..

3 comments:

  1. Kenapa Kak ? Semoga rasa hilang tuh sedih.. tengoklah pemandangan yg menghijau.. insy'Allah ketenangan akan datang.. :D

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: