Pages

Tuesday, February 26, 2013

SAKIT ITU UJIAN ALLAH

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Selamat Pagi semua.. Alhamdulillah.. Syukur.. Hari ini masih lagi bernafas diatas muka bumi ALLAH ini.. Walaupun kesihatan sekarang tidak berapa baik tapi aku tetap bersyukur kerana masih boleh berdiri dengan sendiri.. 

Seharian uruskan COD Maixara C-Sential sekitar putrajaya dan urusan ke pejabat pos, tetiba kepala aku jadi ting tong.. seperti menyucuk-nyucuk.. Arini ni rasa sakit tu masih bersisa.. Aku biasala kalau lambat makan, memang selalu macam ni.. Perut manja la katakan..

Kul 9pm semalam masih ada urusan COD Maixara C-Sential ke Bandar Baru Bangi. Walaupun kepala rasa sangat berat tapi masih aku gagahkan diri untuk urusan COD.. Sebab dah janji dengan customer.. Alhamdulillah dengan sokongan My En Hubby, aku gagahkan diri ini.

Sehari berSMS dengan customer, aku ingat customer perempuan.. Rupa-rupanya lelaki.. O.. Seriusly aku terkedu.. Sebab sebelum ni kebanyakkan customer aku adalah perempuan.. Customer ni ada masalah resdung. So part ni aku passing pada My En Hubby untuk intertain, Aku relax je dalam keta.. hi hi hi, tambahan pula dengan kepala yang masih berdenyut-denyut ni.. sesekali ok jugak if My En Hubby yang tolong aku handle customer kan... Time ni la aku nak tengok macam mana cara My En Hubby aku layan customer..

Seriusly lama giler... Penat menunggu wei... banyak betul story diorang.. Aku pun tak sangka.. Hampir 20 minit jugak la.. 

Tapi aku ok je.. coz aku relax dan rehat je kat dalam keta.. cuma sesekali.. rasa loya-loya nak muntah datang.. part ni yang aku paling tak tahan... Semalam balik terus Tido..My En Hubby yang uruskan Alisha.. Aku pulak dah selamat tido... Dan hari ni aku masih bertahan.. mengharapkan sakit ni akan beransur sikit demi sikit..  

Dan saat ini, saat nafas ni dihembus aku sangat bersyukur kerana penerimaan Maixara C-Sential diluar jangkaan. Aku bersyukur Ya ALLAH..

Bagi Yang berminat untuk jadi pengear Maixara C-Sential atau Mini Stokis Maixara C-Sential boleh contact saya di 019-4296954 atau boleh like page saya di Khaiza Beauty Shop.

4 comments:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: