Pages

Tuesday, February 26, 2013

ALHAMDULILLAH.. SYUKUR

Alhamdulillah... Sakit makin berkurangan.. Habis semua makanan pagi tadi aku muntahkan.. hu hu.. pedih hidung. Pagi tadi makan nasi lemak.. Seksa rasa.. Denyut-denyut dikepala ni terasa sekali-sekali.. Moga-moga tidur sepanjang malam ni, bangun pagi esok dah tak de sakit-sakit.. Seksanya rasa... 

Dalam keadaan yang macam ni pun still intertain customer.. Alhamdulillah.. esok ada lagi untuk COD dan POS.. Rezeki mencurah-curah sejak akhir-akhir ni.. Walaupun penat tapi berbaloi.. Seriusly bukan mudah untuk yakinkan customer dengan produk yang kita jual.. Tapi makin hari dalam dunia perniagaan ni aku makin motivate diri sendiri dan lebih tenang untuk intertain customer.. Setiap persoalan yang diaju.. alhamdulilllah aku mampu untuk yakinkan customer.. Ini aku belajar sikit demi sedikit.. dan dari hari ke hari rasa konfiden tu timbul sendiri... Sedar tak sedar dah 3 tahun aku join bisness.. Sungguh tak percaya.. Sekejap je masa berlalu..

Tadi ada customer Whatsapp.. Kenapa harga berbeza dengan seller lain? Soalan ini seperti soalan lazim.. sering diutarakan oleh customer.. Apa yang mampu aku cakap.. Aku sekadar mengikut prosedur yang syarikat tetapkan, dan aku ada agreement yang aku tandatangan dengan pihak syarikat.. jadi aku kena follow apa yang pihak syarikat tetapkan. Dan barang yang aku jual adalah ori bukan tiruan. Tapi aku ada cara lain yang aku ambil untuk appreciate setiap customer aku.. Setiap seller ada cara yang berbeza untuk intertain customer.. Jadi aku dengan cara pendekatan aku sendiri.. 

Aku bersyukur kerana, ramai juga regular customer yang deal dengan aku. Alhamdulillah.. Semua tu ALLAH yang tentukan.. ALHAMDULILLAH

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: