Pages

Wednesday, December 12, 2012

SURVEY TASKA UNTUK ALISHA

Assalamualaikum dan salam satu malaysia. 
Alhamdulillah hari ini hati ni dah terubat
Thanks pada yang bagi sokongan dan kata-kata semangat

Hari ni dapat tahu 1 of my ofismate dah selamat melahirkan baby pertama
waaaaaaa... bestnya..
alahai... keinginan untuk ada baby lagi tu tetiba datang
tapi sekarang bukan masa yang sesuai untuk aku pregnant lagi
tapi sekiranya diberi aku terima seadaanya

ok sekarang ni misi mencari taska untuk Alisha
Tahun depan Alisha dah masuk 4 tahun
so memang saja nak hantar alisha pergi taska awal sikit
sebelum ni Alisha aku hantar ke rumah pengasuh
 tapi bermula tahun depan aku dah mula nak hantar Alisah ke taska yang include sekali dengan pelajaran
means taska tu jugak ada cikgu yang mengajar

setakat ni tengah survey dekat CIC, TASKA VONAD dan KRISTA
kebanyakkannya memang bagus
tapi kos dia sangat mahal
ada yang RM400++
ada yang RM500++

huh
pening kepala
dalam masa nak beri yang terbaik untuk alisha ni, kos tu agak mahal
buat masa sekarang memang aku mampu
tapi pada masa akan datang
belum pasti

sekarang tengah mencari lagi... the best place for my little princess

p/s: jom like my page Khaiza Beauty Shop
 

3 comments:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: