Pages

Tuesday, December 11, 2012

PERKARA YANG LEPAS USAH DIKENANG

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia 

Mood hari ni agak kurang baik
Tapi tetap gagah kan juga diri ni untuk cuba bangkit 
dan tak nak kenang dan dah tak nak ingat apa yang berlaku
Sehingga semalam hati masih keliru
dan buntu

Setiap kali solat aku mohon pada Allah s.w.t
sekiranya ianya adalah bebanan untukku
maka kau bantulah aku untuk cari jalan yang terbaik
dan
ku mohon dipermudahkan segala urusan
dan akhirnya keputusan itu dicapai
dan keputusan itu yang kupilih

Tapi hingga saat ini, tat kala entry ini ditulis
hati masih sedih..
Sudah beberapa kali nafas ku sedup dan lepaskan perlahan-lahan
tapi perasaan sedih ni masih lagi bertaut

 My En Hubby always support apa yang aku buat
dan ayat yang paling menyentuh perasaan bila dia cakap

"semua keputusan ditangan aku dan apa jua keputusan aku, dia terima dan sokong 100%
dan apa yang penting dia tak nak aku stress, dia nak aku rehat dan andai itu yang terbaik.. itu lah jalannya"

walaupun My En Hubby selalu sibuk tapi aku bersyukur kerana
masih ada masa utnuk dengar rintihan aku

Dan sekarang aku cuba bangkit kembali
kumpulkan segala semangat yang ada
dan berharap jalan yang ku pilih ini
adalah yang tepat dan terbaik untuk ku

Ya ALLAH...
PadaMU ku Berserah dan Bersujud 

p/s: jom LIKE my Page kat sini ea Khaiza Beauty Shop

3 comments:

  1. amik la masa selama mane yg perlu utk mengubat hati yg lara...InsyaAllah Dia sentiasa bersama kite...berdoa la,,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... alhamdulillah... hati ni dah kembali ok

      Delete
  2. Ingat Allah S.W.T sentiasa ada disisi kita

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: