Pages

Wednesday, December 5, 2012

KOLEKSI SHAWL TERBARU KELUARAN JELITA SARA

Assalamualaikum
Selamat pagi semua...

Mood arini > Happy 
Coz semalam My En Hubby dah balik.. So arini datang kerja sama-sama
erm... sweet.. suka suka suka

Arini nak kongsikan koleksi shawl terbaru jelita sara..
Cantik 
seriusly..
Hati memang berkenan tapi gajinya belum lagi

18hb Dis...
Lama lagi tuh.. 
Duit untung bisness???
Eh.. jangan la.. duit tu untuk bekal di hari tua..
hu hu hu

Memang boleh berbelanja guna duit untung tu... tapi tak nak lah selalu amalkan
Nanti kang... alih-alih elok ada dalam simpanan.. kang semua habis..
Ye la tengok apa semua berkenan..
nak beli je kan..

Pendek kata... berbelanja boleh tapi biar berpada-pada... Dan utama kan pada keperluan dan bukan pada kehendak semata-mata..

Jom kita tengok shawl ni, cuci mata je ea..


HOT!!! TERBARU! 'special edition'..
VERY LIMITED!
exclusive hanya di JELITASARA sahaja
SHAWL
(kombinasi dble layer-bunga penuh)
SANGAT CANTIIIIK!!!..
(KALI INI SANGAT SPECIAL..dihiasi dgn bunga2 timbul..
sangat cantik.. lbh xclusive dari biasa.. dan lebih BERGAYA..DESIGN DARI LAIN YG LAIN!!
jahitan yg sangat kemas.. sgt selesa bila dipakai..)
(dijahit bersama material kain dari HIGH GRED chiffon.. chiffon dijahit '2 layer' bersama body lycra..)
boleh dipakai dgn pelbagai jenis baju..blouse/ kurung..dll..
mmg cantik sgt22!! xrugi taw..^_^)
RM99 M/L saiz
MATERIAL- high gred lycra & chiffon
LABUH dari dagu ke dada-45cm
PANJANG BELAKANG - 68cm
(dapatkan koleksi ORIGINAL dari JELITASARA..)
 all the info and pic copy from Jelita Sara

2 comments:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: