Pages

Monday, November 12, 2012

UNTUK 3 HARI

1 minggu yang lepas.. 
hari jumaat sempat jugak aku layan filem untuk 3 hari. 
Gandingan Afdlin shauki, Vanida Imra, Rashidi Ishak dan Ayu Raudhah.


 Seriusly first impressions bila tengok promo filem ni
aku rasa macam tak berapa best..

Tapi bila dah tengok
Erm... not bad..
and ada jugak la perkara-perkara dalam filem ni
membuatkan aku ketawa terbahak-bahak..

Korang dah tengok ke filem ni..
Aku biasa la.. terlepas kapal..
Baru jer dapat tengok last week..

Jalan cerita nya agak menarik..
Ke empat-empat pasangan ini dikawinkan oleh pilihan keluarga
Dalam banyak-banyak watak dalam filem ni aku paling sedih pada watak Ayu Raudhah..
Ye la kena cerai talak 3 tu..
Apa boleh buat..
dah jalan ceritanya macam tu kan...
 
 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: