Pages

Monday, November 26, 2012

MALAYSIA TEWAS 0 - 3 DENGAN SINGAPURA

Aiyakkkkkk.... apa sudah jadi ni.. 
Kalau AFF tahun lepas, kepakaran dan ketangkasan Apex yangg menjadi bualan para penggemar bola 
dan 
pengulas-pengulas sukan negara... 
sehingga melonjak terus nama beliau... 

Tapi pada AFF tahun ni.. 
permainan dan persembahan Khairul Fahmi Che Mat sangat hambar. 
Apa dah jadi nih... 
Ataupun hati dah tak keruan... 
Ingat pelamin jer..

Macam mana nak kekal ke final, jika rentak permainan macam semalam... 
Jika masa bermain dengan Bangladesh dulu Raja Gopal memberi alasan kerana bau ketiak pemain bangladesh yang membuatkan pemain-pemain Harimau Malaya kurang fokus.. 
Kali ini alasan apa pula...

Apa-apa pun aku tetap sokong Harimau Malaya, 
cuma sebagai rakyat Malaysia yang sama-sama menyokong untuk negara, 
aku mengharapkan Harimau Malaya terus bangkit.. 
untuk berjuang mempertahankan kejuaraan AFF pada tahun ini.. 
All the best to Harimau Malaya..

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: