Pages

Tuesday, October 9, 2012

SERONOK BOLEH BANTU ORANG

Alhamdulillah.. syukur sangat bila baca komen daripada customer aku... Actually customer ni alami masalah jerawat dan parut yang sangat serius... then 1 day aku dapat PM dari dia.. and dia bagitau yang dia ada masalah jerawat dan parut yang sangat serius.  dah tak tahu nak cuba apa.. takut pun ada...

And dia minta pendapat aku... Set EVERLYNN ni yang mana sesuai untuk dia... And berdasarkan apa yang diceritakan pada aku.. so aku suggest untuk dia cuba EVERLYNN TREATMENT SET..

So arini aku nak kongsi testimoni everlynn skincare - set treatment. 

Dalam masa 3 hari pertama customer ini guna produk everlynn memang ada sedikit kesan pada skin dia... masa permulaan jerawat dia makin bertambah.. dia cakap macam ditabur baja.. hu hu hu... aku pun agak sedih la.. coz ni first time customer aku yang bagi feedback yang negatif... 

then aku try untuk bantu dia... and ALHAMDULILLAH after 8 days... kulit dia dah normal.. parut dan jerawat pun dah susut... Syukur sangat..

Kesan EVERLYNN skincare pada setiap orang adalah berbeza... bergantung pada skin masing-masing. Disebabkan masalah kulit yang dialaminya memang sangat serius dia tak boleh pakai cleanser dan cream treatment tu pada masa yg sama. means dia kena guna dia kena pakai cleanser dulu... then bila skin dah ok.. baru continue dengan cream treatment pulak.. lepas tu dah boleh guna kedua-dua set tu serentak. ALHAMDULILLAH skin dia dah OK sekarang.. Kat sini aku selitkan Perbualan antara aku dan customer ni ea... Sori nama terpaksa hide coz ini permintaan customer..



Customer ni still guna set treatment until now.. 

Aku sangat mengalu-alukan kepada semua customer aku samaada dah menggunakan EVERLYNN atau baru nak try... boleh PM aku untuk dapatkan khidmat nasihat.. InsyaALLAH aku akan cuba my best untuk bantu anda...

p/s : mood hari ini berbunga-bunga sikit... hi hi hi

3 comments:

  1. salam....saya pengguna produk everlynn...so far alhamdulillah pakai produk ni...mslh kulit saya menjd berkurgn...parut lma dimuka pun hlg...seronok sgt3x....

    ReplyDelete
  2. salam..sis ...arini dah ari ke 5 saya pkai tril set everlynn.. dalam tu ada sabun vit c, day cream n night cream.. ari ke 4...jd gelupas.. should i stop dulu apply night cream?

    ReplyDelete
  3. salam..sis ...arini dah ari ke 5 saya pkai tril set everlynn.. dalam tu ada sabun vit c, day cream n night cream.. ari ke 4...jd gelupas.. should i stop dulu apply night cream?

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: