Pages

Thursday, October 4, 2012

PENDEK UMUR BILA MENGELUH

Sejak 2, 3 hari ni aku asyik mengeluh jer... erm.. ntah la kenapa.. keje dah buat tapi still mengeluh jugak.. erm... tak puas hati.. hu hu hu.. Esok ada meeting tapi My Boss tak der.. sapa nak jadi chairman ni.. mula runsing coz meeting ni agak penting dan untuk projek yang agak besar. Pada aku la penting pada staff lain aku tak pasti. Coz if projek ni berjaya at least kurang sikit keje kitaorang... HOPEFULLY la

Member aku cakap kalau sekali kita mengeluh pendek umur 5tahun.. erm.. betul ker ea... ini fakta atau auta.. Ntah la.. aku dah banyak kali mengeluh.. kalau 3 kali mengeluh.. dah 15 tahun hayat aku dipendekkan.. hu hu hu.. entah betul entah tidak.. agaknya dogeng je nih coz taknak kita asyik mengeluh je kan..

Last week mak mertua datang.. ditemani kakak ipar aku. Banyak barang yang dia bawa.. berplastik-plastik.. keropok lekor ada.. rambutan pun ada. Sedih pulak aku tengok mak mertua dan kakak ipar aku dok kendong barang yang banyak-banyak tuh.. kalau naik keta tak pe.. ni naik bas :( perjalanan 7jam jugak tu dari Kuala Terengganu ke Putrajaya.

Tapi aku agak happy bila diorang datang.. riuh sikit rumah aku. Alisha pun sangat happy.. bila tok datang rapat sangat dia dengan tok.. makan,mandi, jalan-jalan semua dengan tok.. siap berpimpin tangan lagi.. sedangkan sebelum ni kalau balik kampung tak nak dekat dia dengan tok. ALHAMDULILLAH sekurang-kurangnya Alisha dah mula rapat orang. Senang sikit.

Kakak ipar aku cakap jangan suka kerut dahi.. nanti cepat tua.. sebab urat byk putus.. Apa yang kakak ipar aku cakap ni mcm boleh diterima pakai kot.. 

Sebenarnya aku tak suka tulis panjang-panjang tapi entah lah kenapa jari ini rancak je menari-nari kat keyboard ni. Sementara menunggu My En Hubby jemput..

3 comments:

  1. mai pagi nie beli makanan mengeluh..bosan menu sama hari2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah tu la kan... kadang2 mkn sama jer boring jugak.

      Delete
  2. ank saya pun rapat dgn opah dia.. kalau blik kg, duk ikut je oppah dia g mana2.. hihi

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: