Pages

Tuesday, September 18, 2012

USAHA... TAWAKAL... DAN BERJAYA...

Tatkala entry ini ditulis... 
hati ini baru sahaja dimotivasikan oleh diri sendiri..

hi hi hi...
tiba-tiba hari ini berpuitis... 
erm... sekali-sekala apa salahnya kan.. 
manala tahu kot-kot ada bakat yang terpendam... 

Cuba tengok tajuk entry kali ni... nampak sangat-sangat berazam kan..
azam ini datang bila baca story pasal our DC CATALYST (Distributor Center)..  
tentang payah perit yang diharungi masa mula2 buat bisness CATALYST ni dulu... 
now sale dia 20k dalam 1 hari... 
FUHH!!! memang best dengar kan...

masa mula-mula join ni dulu pun aku sama macam dia, susah nak bertapak.. NOW ALHAMDULILLAH VCO CATALYST dah diterima oleh orang ramai dan semua golongan masyarakat.

VCO CATALYST


then... aku cambahkan lagi dengan join EVERLYNN SKINCARE GROUP 


ianya juga sudah mula merubah hidup aku sedikit demi sedikit..
ALHAMDULILLAH..

BERKAT DOA, USAHA DAN TAWAKAL
AKU BERSYUKUR

now aku akan bergerak melangkah satu tapak kedepan
aku tengah plan satu lagi bisness..
sekarang tengah mengumpul info dan kelengkapan serba sikit...
HOPEFULLY akan berjaya...

satu je prinsip yang aku pegang 
"KEJAYAAN seiring dengan KEGAGALAN mengajar kita erti BERUSAHA"
GAGAL sekali tak beerti GAGAL selamanya

aku pernah jatuh dulu... ALHAMDULILLAH berkat sokongan My En Hubby aku teruskan jua.. demi untuk keluarga ku..
 

2 comments:

  1. semoga berjaya.. InsyaAllah jika rajin berusaha mesti akn berjaya :-)

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: