Pages

Wednesday, September 5, 2012

STATUS KEAHLIAN NUFFNANG BERUBAH

this is schedule posts 

Hu hu hu... 

upset sangat semalam bila log in nuffnang tengok-tengok status keahlian nuffnang aku yang asal glitterati berubah ke non-glittarati... 

 Then dengan perasaan yang still sedih aku tanya pak cik google...
then pak cik google dengan baik hati telah menjawab pertanyaan aku...
baik betul pakcik google ni kan...

rupa-rupanya salah satu faktor yang menyebabkan status glitterati berubah sebab kita ada buat perubahan pada blog kita... means kita ubah setting or layout blog kita pun akan jadi effect..

then sepantas kilat pagi tadi aku hantar tiket pertanyaan kepada Nuffnang... and now status keahlian aku dah jadi Glitterati semula...

Yuhooooo...
Thanks to Nuffnang
and 
Thanks to pakcik google juga...

and thanks to all yang view my blog and hits every day bertambah
seronoknya...

1 comment:

  1. sy br perasan td.. status sy pun dh bertukar.. adehhh.. br hantar ticket td..

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: