Pages

Wednesday, August 29, 2012

FILEM SAM

Salam semua, 

Hu hu hu... 
Sedih tak? Arini baru aku tahu Filem SAM arahan shafiq yusof tu adalah singkatan kepada 
Saya Amat Mencintaimu 
this pic from syafiq revolution
 Mulanya aku pelik jugak dan tertanya-tanya kenapa tajuk Filem ni adalah SAM...
So arini terjawab lah sudah persoalan aku tuh...

Actually pagi ni aku baru jer terjah blog Syafiq Yusof . 
Banyak story tentang aktiviti shooting dan review pasal filem arahan beliau yang dicoretkan kat situ...

So kepada peminat Syafiq Yusof yang nak tahu story morry tentang aktor kesayangan korang leh la view blog beliau ea..

Apa-apa pun TAHNIAH kepada Syafiq kerana telah menerima anugerah pengarah paling muda di Malaysia daripada Malaysia book of record...

this pic from syafiq revolution
Hope lepas ni akan ada lagi anak2 muda yang boleh gunakan masa muda diorang dgn lebih baik... maybe syafiq beruntung coz dilahirkan dalam keluarga yang memang dah kaya... tapi jgn jadikan itu sebagai alasan coz ratu terjun negara pandelela rinong pun mampu buktikan kejayaan beliau walaupun dilahirkan dalam keluarga yang serba kekurangan...

Nota kaki : Hendak seribu daya....

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: