Pages

Monday, July 2, 2012

Setelah Menyepi

Dah lama menyepi daripada sebarang entry. 
Banyak benda yag bermain difikiran. 

Minggu ini boleh dikatakan minggu yang agak busy..Sabtu lepas datang ofis untuk siapkan kerja yang perlu disiapkan segera.. 
Masuk kali ini dah 2 kali aku keja ari Sabtu.. 
Thanks to My En Hubby coz seharian melayan ragam Si kecik kami.. 
Bila aku balik jer mesti dengar citer ragam si alisha dari My En Hubby.
En Hubby citer sambil tak henti-henti ketawa.. 
haishhh... mcm2 
Si alisha ni

Malam tu pulak continue dengan aktiviti BBQ kat rumah member.. 
Ini adalah kali ketiga aktiviti ni dibuat. Tapi 2 kali je yang aku boleh join..
Seronok sekali sekali join aktiviti mcm ni..
Tapi sayangnya My En Hubby ajak balik awal coz
Dia tak berapa sihat... suara pun langsung tak keluar..
sekali dengar dah bunyi macam ayam piru..
ha ha ha

Next Day terlewat bangun.. Kul 6.30 pg dah bangun solat subuh... then tertido balik sambil peluk si kecik kami..
Kul 9.30pagi baru terjaga balik.. 
Bangun-bangun jer My En Hubby dah belikan nasi lemak untuk Mama
Nasi Goreng untuk Alisha..

Erm.... Sian My En Hubby... Breakfast sorang-sorang..
Hu hu hu
Sedih pulak tetiba...

Lepas breakfast.. 
sapu sampah, basuh baju, kemas dapur
Then En Hubby ajak keluar gi JUSCO..

Makan-makan n shoping-shoping..
Hi hi hi..
Kali ni MAMA sorang jer yang shoping.
n
En Hubby belanja..
:-)

Arini puasa... Sahur arini kurma 2biji n minum air strawberi Si Kecik..
Erm... harap-harap boleh bertahan sampai petang..
Dua, tiga kali minta doa supaya aku boleh bertahan sampai petang...
AMIN...
Coz aku ni jenis yang sahur kena makan nasi, klu tak memang angin satu badan.. 
hu hu hu..
Mula la pening n terus rasa nak muntah..

Sekali lagi..
"YA ALLAH KAU KUATKAN LAH AKU UNTUK BERPUASA ARINI..
AMIN.."

p/s: ada sesapa yang berminat nak join EVERLYNN? kami memerlukan dealer di PERAK.. Boleh SMS : 019-4296954 untuk pertanyaan.

1 comment:

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: