Pages

Wednesday, July 25, 2012

CONTINUE STORY SUPRISE MY EN HUBBY BIRTHDAY

Salam semua.... 

Entry pertama dalam bulan Ramadhan.. 
Ingat tak... Entry aku yang ini BIRTHDAY MY EN HUBBY
Kat Entry ini kan aku ada mention yang aku ada buat suprise to My En Hubby...

Nak tahu apa suprisenya...

Jeng jeng jeng

*
*
*
*
*

Hand Bouquet Red Roses and ferrero rocher 
 PIC ni dari LOVE GARDEN

Lebih kurang macam ni la... tapi red roses dia ada 12 dan 8 biji ferrero rocher



 And Bluebeery Cheese Cake..

*****kedua-dua pic ini aku ambil dari LOVE GARDEN*****

 Alhamdulillah...
Suprise aku kali ini menjadi... delivery terus ke ofis My En Hubby..
My En Hubby terkejut sangat...
dan
alhamdulillah syukur My En Hubby suka..

Jangan di tanya soal budget untuk kedua2 item ni ea... coz apa yang penting keikhlasan itu... seriusly satu kepuasan apabila dapat buat orang yang tersayang rasa dihargai...
suka sangat moment ni...

Semua ni aku order di Love Garden...


bagi sesiapa yang rasa nak buat suprise kepada orang tersayang... nak buat delivery bunga atau kek kepada orang tersayang... apa kata anda cuba servis di LOVE GARDEN... banyak pilihan yang anda boleh pilih... dan anda boleh request apa yang anda nak... Macam aku... hand bouquet kat atas tu aku yang minta dia buat combine red roses dengan  ferrero rocher coz sebelum ni aku tengok semua pic yang ada dalam web dia tak der design mcm nih...

kat bawah ni aku share kan contact no untuk sebarang pertanyaan.



p/s: hargailah orang tersayang anda selagi mereka ada... termasuklah juga ibu bapa anda...

 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: