Pages

Tuesday, May 22, 2012

HOBI BARU TOK WAN

Alhamdulillah... jadi jugak kitorang balik kampung 1 mei 2012 aritu...
Setelah siap semua yang patut dibuat dan diberi keutamaan...
ALHAMDULILLAH...
termakbul jugak hasrat aku nak balik kampung..
Jumpa MAK dan BAPAK aku...

Tapi ada perkhabaran yang kurang menyenangkan..
Masa kitaorg balik aritu BAPAK aku Jatuh...
Tulang bahu BAPAK aku terlucut...
hu hu hu sedih...
 
dengar macam ngerikan...
memang menyerikan..
 Tapi
ALHAMDULILLAH... 
selepas pergi berurut dan buat X-Ray
tulang tu dah masuk balik di tempat yang sepatutnya..
ALHAMDULILLAH..
SYUKUR...

Ok...
Kali ni nak cerita pasal
"HOBI BARU TOK WAN a.k.a BAPAK aku la tuh"
Gelaran Tok Wan pada Alisha...

Jom kita tgk apa hobi baru TOK WAN

*
*
*
*
*
*
*
*

Ternak Ayam dan Itik
 

Row yang kat atas tu anak ayam, row yang bawah tu anak itik


 Ini itik yang dah besar... dilepaskan... biar dia bebas...
kat sini la BAPAK aku jatuh..
hu hu hu sedihhhh :(

 Ini reban bagi ayam yang dah besar

Dan 
Bela ikan keli dan ikan puyu

next entry : Aktiviti Alisha Sepanjang Di Kampung

3 comments:

  1. seronoknye ada kampung~ ^_^ kalo dok bando ni jumpa semua yg tak hidup punya.. silap2 budak2 pon xkenal ayam itik mcmana.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah... kebetulan balik kg.. kenalkan alisha dengan ayam itik tok wan.. :)

      Delete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: