Pages

Wednesday, April 18, 2012

Selamat Pagi Semua...

Selamat pagi dan assalamualaikum semua... 
Dah lama tak update blog nih.. acctually banyak benda nak di coretkan dekat sini... 
tapi belum ada kesempatan untuk menaip... 
hu hu hu..

Minggu lepas, rumah aku tak henti-henti dikunjungi oleh sanak-saudara sebelah aku dan jugak sebelah My En Hubby... 
Alhamdulillah... 
orang kata kalau selalu dikunjungi murah rezeki... 
Amin... 
moga-moga betul lah apa yang orang kata kan....

Dan yang sangat happy nya... 
sebelum ni rumah aku hanya dikunjungi oleh adik-beradik sebelah My En Hubby sahaja... memang diorang selalu datang... 
Tapi kali ni... 
kakak-kakak sebelah aku yang datang.. 

Ermmm... suka.. suka... suka... 
Walaupun sekejap jer dia datang tp ok lah...

Nak dijadian cerita... 
malam jumaat lepas aku dapat panggilan daripada abang aku kat kampung... 
Acctually bukan tak pernah diorang call aku.. 
pernah... 
tapi selalunya kalau telefon malam-malam ni mesti ada sesuatu yang berlaku....

Bukan aku sesaja cakap macam tu tapi memang selalu kalau call malam-malam dan kadang-kadang time magrib mesti akan dapat perkhabaran yang sedih... seperti sebelum-sebelum ni.

Dan seperti tekaan aku... memang tepat tekaan aku...

Anak saudara aku yang duduk dekat kajang tu accident... huhuhu...
sungguh cuak gila aku masa tu...
plus My En Hubby pun tak der kat rumah... ada kelas...

tapi apa-apa pun alhamdulillah semuanya dah OK sekarang... 
Anak saudara aku pun dah boleh discaj...

Sebelum terlupa... nak inform semua my follower... dan semua bloger-bloger yang ada... sekarang aku tengah merangka untuk buat my first GA... hopefully akan ada sambutan nanti...

ok... insyaallah next week... aku akan open GA tu... so wait n see yah...

5 comments:

  1. Semoga anak sedara cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ea... alhamdulillah... dapat MC 11 hari.. boleh rehat dekat rumah..

      Delete
  2. alhamdulillah dia x teruk..
    cambest jer GA akak tu nnti..
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... sib baik tak teruk sangat... hi hihi.. baru planning nak buat GA.. harap2 menjadi la..

      Delete
    2. alhamdulillah dah blh discaj.. mg ank sdara awk cpt sembuh

      Delete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: