Pages

Thursday, April 19, 2012

Hujan di pagi hari

Alhamdulillah ... syukur... hujan dipagi hari.. hujan rahmat...
Tapi hati ini agak sedih
Sebab masa OTW datang keja tadi,
Ada accident lepas sikit je daripada tol sg ramal, kajang

Accident yang melibatkan kereta myvi,
Masa kejadian berlaku, aku baru je keluar tol sg ramal

Kereta terbalik, keempat-empat tayar ke atas..
hishhhh
boleh bayangkan mcm mana keadaan org yg dalam kereta tu..

Habis barang bertaburan atas jalan..
Rasanya perempuan, sebab handbag, pas keje semua bertaburan dkt jalan

Dan yang paling menyedihkan bila nampak, bungkusan pampers PET PET tercampak kat tgh jalan
Dalam hati terbayangkan... sekiranya dalam kereta tu
ada baby... macam mana keadaan dia... :(

Masa aku lalu tadi dah ada yang berhenti untuk memberikan pertolongan
Dan harapan aku semoga
keadaan mangsa didalam kereta tu selamat, hendaknya
Amin...

p/s: kepada sesapa yang nak order VCO catalyst dan Everlynn skincare boleh SMS saya di 0194296954 ea...

2 comments:

  1. mmg best pepagi hujan...alarm dah bunyi...tp mak aiiii payah la badan ni bangun...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah.. memang best hujan pepagi... rasa malas nak bangun..

      Delete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: