Pages

Monday, April 23, 2012

Feeling....

Assalamualaikum semua... 

Fuh... penatnya arini... bergegas ke sana-sini... 
Alhamdulillah semua order telah selamat di pos dan dah selamat COD pada customer dengan bantuan My En Hubby... 

Bila rasa penat macam ni... mula la teringatkan My En Hubby.. 
Sibuk jugak dia bergegas sekali dengan aku tadi 
Sian dia.. 
Mesti dia pun penat kan..
Dah la seawal 6.30 pagi kitaorang dah kuar umah...
Balik nanti nak pergi kelas pulak..
Rehat pun tak berapa cukup... 

Entah kenapa arini rasa sensitif pulak...
Tadi aku ada cakap sumthing dengan My En Hubby

Aku cakap : "aku selalu rindu dia walaupun dia ada di depan mata
tapi aku still rindu dekat dia"...

My En Hubby : "diam tanpa kata, tapi mcm tersengih-sengih sorang-sorang"

Entah dia faham atau pun tak... ha ha ha..
rasanya maybe dia faham... cuma saja tak nak tunjuk dengan isteri dia ni ha...
 
Walaupun tengahari ni kitaorg keluar sama 
tapi tak sempat nak lunch sesama arini..
Sebab dia nak cepat..
 Nak kejar masa, katanya... 

Tak per... maybe next time...

nak sambung keje balik... 
OK da...

p/s: untuk order everlynn skincare atau VCO, jgn lupa sms ea...ADD di FB: Siti Zaleha Everlynn pun boleh


No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: