Pages

Thursday, February 9, 2012

Masih Terpinga-pinga

Mood nak update blog berkobar-kobar tapi tak tahu apa yg nak dicoretkan kat sini... Hari ini aku masih lagi terpinga-pinga... Tak tahu nak buat apa.. datang keje arini dah separuh ari tp masih belum mulakan kerja... Setelah apa yg berlaku last week, perasaan ni rasa tak menentu..

Untuk pengetahuan semua... Last week telah berlaku sesuatu, dan peristiwa ini aku akan ingat sampai bila-bila. Seriusly kejadian ini memang sukar untuk dilupakan... Niat dihati memang nak share didalam blog aku ini, tetapi disebabkan faktor-faktor tertentu yang masih lagi dalam dot dot dot membuatkan aku tak dapat nak luahkan kat sini... 

Benda ini berlaku diluar jangkaan... dan sukar untuk diramal... Apa yang aku boleh cakap kat sini... "Salah orang lain tapi kita yang terpaksa tanggung... sangat-sangat tidak adil".... Tapi untuk membuktikan tidak bersalah itu sangat tipis... senipis kulit bawang... Apa yang mampu dibuat hanya berserah dan bordoa kepada Allah s.w.t agar terbukti semua kebenarannya.... Nasib aku kira beruntung jugak sebab bukan aku yang dikaitkan... tapi sedikit sebanyak aku jugak terpalit tempiasnya... Member aku lagi kesian... sebab dia yang dikaitkan dengan isu ini. Sejujurnya aku dah fobia dengan isu ini... Mungkin ini dugaan Allah untuk hambanya... Dan sekiranya ini betul2 dugaannya... Aku terima seadanya... And now aku tengah kembalikan semangat aku untuk bekerja semula... hopefully keadaan ini akan cepat berlalu seperti angin dan tidak lagi diungkit dikemudian hari...

P/S: Jangan Lupa View sini :  1 ) Jom lihat Koleksi Tudung Cantik dan Terkini disini 
dan 



1 comment:

  1. dugaan kan.. moga segala kebenaran tu terbukti gak nanti..

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: