Pages

Wednesday, January 4, 2012

Hepi New Year 2012

Hi all,

Arini dah menjangkau hari keempat untuk tahun baru ni.. Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU" atau pun dalam erti kata lain "HAPPY NEW YEAR". ha ha ha sama jer kan.. yang bezanya bahasa je.. So untuk tahun baru ni apa azam anda?

Sebelum tu... nak tanya, macam mana azam tahun 2011... dah tercapai ker? Bagi aku sendiri ntah la... azam tahun 2011 macam agak kabur sikit. Tapi untuk tahun 2012 ni, aku dah berazam untuk :

Yang pertama sekali dan yang paling diutamakan, tak nak lengah-lengah kan urusan keje. Sebab selagi aku pending job tu lagi bertambah banyak.. hu hu hu sampai satu tahap aku akan tension. Tahun ni, nak planning betul-betul semua kerja-kerja yang perlu dibuat, dan hopefully azam ini akan berkekalan hendaknya.. AMIN..

ha ha ha... itu je yang boleh dikongsi.. azam yang lain perlu dirahsiakan.. ha ha ha... aci tak?

p/s: next entry aku akan story pasal treatment aku kat SURIA EMBUN SPA pulak ea..

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: