Pages

Thursday, January 5, 2012

Facial Treatment di Suria Embun Spa Putrajaya

Ingat tak, last friday aku ada story pasal aku ada appoinment kat Suria Embun Spa. OK bagi yang belum tahu, Suria Embun Spa ni terletak di Presint 15, Putrajaya atau dikenali dengan nama Presint Diplomatik.. Spa ni berdekatan dengan Keep Slim Putrajaya, Bangunan 2 tingkat. Spa ini terletak disebelah atas, dibawahnya ada kedai cermin mata. Boleh jugak dikatakan berdekatan dengan MyDIN Putrajaya..


Appoinment aku masa tu dalam kul 12.15pm. Sampai sana tepat-tepat jam 12.15pm. Terus naik atas..


Disambut oleh staf dia kat situ.. Nama staf dia kalau tak salah aku "Ecah" (Rasanya macam ni la kot nak eja nama dia). Staf yang friendly, lembut jer dia cakap..

Bagi yang first time pergi, kena isi form dulu, lepas tu kita akan dibawa ke bilik untuk treatment. Bagi sesi ini aku pilih Suria Embun Facial Treatment, harga RM80. Masa aku pergi ni ada diskaun akhir tahun so dapat la dengan harga RM59.00, kalau bukan ahli Rm64.00

Mula-mula sekali, kaki kita akan direndam dengan air suam, dan diletak sedikit hirisan limau nipis.. 


Inilah rupa biliknya... Ada banyak bilik kat sini. 
Dan ini adalah salah satu daripadanya

 

Lepas treatment anda akan dihidangkan dengan teh halia. Rasanya teh ni memang selalu dihidangkan kebanyakkan SPA, sebab sebelum ni pernah jugak buat treatment di SPA lain... airnya yg dihadangkan sama jer...


Dan aku dapat voucher Body Scrub..  Rasanya next session boleh la guna voucher ni.
Seriusly.. masa buat treatment tu... syioknya... rasa mcm nak terlelap pulak. Dan kepada sesiapa yang nak buat facial treatment ke, body scrub ke, body massage ke... aku sarankan cuba la kat sini...

Kalau nak daftar sebagai ahli pun boleh.. RM30.00 untuk seumur hidup.. Dan setiap tahun anda boleh redeem keahlian semasa birthday anda dan anniversary anda.. Make sure sebelum pergi buat appiontment dulu, just call this number 03-8881 1602.

p/s: jangan lupa singgah khaiza butik untuk lihat koleksi tudung ala-ala Jelita Sara yer..

6 comments:

  1. BEST TU..TAK TRY LAGI....ADA RASA..MAU JUGAK LA

    ReplyDelete
  2. siti..nora dah janji ngn kak nuni..dapat gaji nak p..nora nak buat massage.._ facial_semua la..tpi nak buat massage dulu ;)

    ReplyDelete
  3. come every tuesday to get suria embun massage for RM49 (member)..non member rm54....call 88811602/013-2814279 for treatment..

    ReplyDelete
  4. Nw d aura spa branch open at putrajaya.more info www.dauraspa.com

    ReplyDelete
  5. tq....sy tercari2 spa di putrajaya ni....

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: