Pages

Monday, December 19, 2011

Sepatutnya Cuti Tapi Keje

Sepatutnya arini.. aku tengah bergolek2 kat bilik hotel dengan alisha @Nilai Spring Resort...

Actually My En Hubby kena handle training as Urusetia (dari 19 Dec 2011 hingga 22 Dec 2011) so My En Hubby ajak aku ikut sekali.. Tapi bila difikir-fikir balik sayang pula nak cuti. Ingat nak carried forward ke tahun depan.. Cuti dah apply and diminit-minit terakhir aku cancel kan cuti aku bila My En Hubby bagi option nak keje atau nak ikut dia... if nak keje... dia kata dia willing nak hantar... so aku buat keputusan untuk keje sebab... cuti aku dah tinggal 3 hari jer. if aku jadi cuti, maknanya cuti aku untuk tahun ni 'zero'. arghhhh.... first time baki cuti aku kosong.. sebelum ni belum pernah lagi catat rekod semua cuti aku habis.. reason kenapa aku cancel cuti aku tuh.. iye lah mana lah tahu kot-kot jadi apa2 hujung tahun ni.. mana nak korek cuti lagi.. and that why i'm here today.. doing my work.. huhuhu... tapi dalam masa yang sama rasa rugi pulak tak follow My En hubby..

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: