Pages

Thursday, November 3, 2011

Ikan Sardin / Ikan Selayang

Baru semalam aku tahu yang ikan sardin tu adalah ikan selayang... huhuhu... tulun jangan gelakkan aku..

ikan sardin a.k.a ikan selayang - image from google


Ha ha ha... nampak sangat aku tak reti masak kan... huhuu.. wa... sedih weiiii... selama ni aku ingat ikan sardin dan ikan selayang tu 2 spesis yang lain, rupa-rupanya sama...

OK... aku akui memang aku tak pandai masak... Bukan tak boleh masak, cuma tak pandai nak mempelbagaikan masakan jer... ****ayat cover*** malu lah kalau perempuan tak pandai masak kan...


Tak per- tak per... lepas ni... akan ku gigih berusaha untuk pelbagaikan jenis masakan aku... lepas ni jgn tak percaya... aku lagi terer masak daripada bakal masterchef malaysia u.. wau... ayat tak agak-agak punya... Tu namanya cabaran... cabaran untuk diri sendiri.. aku sahut cabaran tu.. ha ha ha...

3 comments:

  1. hehehehehe :) nak ketawe jugak...... :)

    ReplyDelete
  2. sy dah agak lama tahu...hek...;d

    ReplyDelete
  3. Run Away : Sedih kan.. huhuhu.. baru tahu..

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: