Pages

Wednesday, October 12, 2011

Misi Menambahkan Berat Badan

Selalunya orang nak turun kan berat badan.. tapi aku lak lain sikit.. kali ni aku nak buat misi untuk menaikkan berat badan.. BMI aku tak seimbang lah... huhuhuhu..

Last month ada program KSA kesihatan, penceramahnya daripada hospital putrajaya.. Pakar kaji penyakit.. hihihihi.. mcm syiooookk jer dengar jawatan tu kan.. kejenya adalah kaji penyakit.. so kalau ada penyakit baru, beliau lah yg akan buat kajian.. syioook kan.. so.. setiap kali ada penyakit baru, ada task baru.. belajar benda baru tu.. benda yg orglain pun belum tahu.. at least tak der la kita terperap dgn keje yg sama jer kan... beliau? - *tetiba pulak, aku menggunakan ayat skema disitu* (*___^)

back to my mission.. 

Misi ni dijadualkan sehingga akhir tahun ni. Penambahan berat mesti tidak lebih dan tidak kurang 7kg.... MESTI... kalau gagal maka dianggap misi ini tidak berjaya... huuhuhuh... 

For all blogger... ada cadangan or tips2 yang boleh aku praktikkan... plz inform me... need u'r support also....

4 comments:

  1. selamat berjaya ye. bestnya, saya pulak kena jaga makan sebab senang naik berat badan.

    ReplyDelete
  2. Soly Solicious : Dah pernah mkn gain eight tapi tak menjadi jugak..
    Mya : Thanks..

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: