Pages

Tuesday, November 1, 2011

Garnier BB Cream

OK... hari ni kita bercerita tentang tips kecantikkan... tetiba buat entry pasal kecantikan. Lately aku datang opis, kurang sikit mood nak mekap.. ntah la.. maybe sebab baru baik demam, mood untuk mekap pun dah kelaut perginya..

Walaupun mood nak mekap, kureng kebelakangan ni, By i still using this BB Cream, setiap pagi..


BB cream ni banyak brand sebenarnya.. ada silky girl, maybelline dan garnier (ini apa yang aku tahu lah). Tapi, aku suka guna Garnier BB cream.. Kenapa? Of Coz lah... sebab duta produk nihh... yang sangat comel gitew...

Dengan harapan bila aku pakai BB Cream ni.. muka aku akan jadi seperti beliau... kui.. kui.. kui... (tak der maknanya... bila pakai BB Cream ni.. muka leh jadi mcm lisa surihani... kalau macam tu... mesti semua orang dah berebut nak pakai.. ***Ok... kembali dialam nyata.. Sila jangan mimpi disiang hari). 

Apa yang bestnya tentang BB cream nih yang aku nak kongsi dengan korang semua... seriusly.. boleh tutup pori-pori muka, muka rasa lebih smooth... dan yang paling best tak perlu nak tempek bedak tebal-tebal... cukup sekadar sapuan nipis... 
p/s: cuba lah... anda mesti suka..

3 comments:

  1. takut ar nak pakai semua ni....

    tak brani.. cubaan paling berani pun sy pkai

    biore for men..hehe.. mnjadi. :)

    ReplyDelete
  2. yup... betul. bila salah pakai muka naik mcm2. Tapi serius... BB cream ni.. memang syiokkk...

    ReplyDelete
  3. mmg syiokkkk... dah try pakai.. tapikan yg mabeline... btui ka eja????

    mula2 pakai gatai2 gak muka.. tapi bila dah masuk hari ketiga dah ok dah.... maybe mula2 kulit muka mmg nak sesuaikan ngan kandungan dalam bb cream 2.. heeeee x lame lagi x pakai dah kowt fair n lovely.. heeeeeeeeee

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: