Pages

Monday, September 12, 2011

Jeless i..

seronoknya bila semua blogger dah post gambar raya masing2.. jeles i... bila la pulak, aku nak upload pic aku nih.. sebenarnya tak der sgt pic raya tahun ni.. bz kat dapur jer... aiceeehhhhh... nak kata rajin le tu.  ^___________^ sila jgn muntah k.. 

Yg byknya cuma gambar our princess.. akan ku usahakan untuk cari masa upload pic tu okehhh.... 

Kawan2 semua.. Bulan ni aku dah pokai, huhuhu.. nak di story kat sini panjang sanagt, aku ringkaskan je lah yer.. otw balik dari rumah mertua aritu tayar depan kitaorg pecah. huhuhu.. sadis i. Nasib baik kejadian ni awal lg.. time tu dah dekat kul 10 pg @petronas Genting Sempah.. kena tukar tayar depan dua2 sekali.. plus dgn apa lagi ntah yg kena tukar.. total semua RM960.. itu je yg aku faham apa yg ditulis dalam resit tu..semangat kitaorg bertolak dari rumah kul 4 pagi.. kononnya nak elak jam.. tak per lah. mungkin itu dugaan tuhan pada hambanya. tak sabar tunggu gaji.. lambatnya next week..

BTW... selamat hari raya semua. 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: