Pages

Wednesday, August 17, 2011

Kurangkan senggugut ketika period dengan .......................

Kebanyakkan wanita/perempuan/gadis selalu mengalami masalah senggugut or period pain ketika period kan?.. tapi ada juga wanita/perempuan/gadis yang tak alami senggugut ni masa period, mcm cikgu aku masa sek men dulu. Dia cakap dia tak pernah rasa pun mcmana kesakitan masa period. Untungkan... Selalunya bila dah sakit kita akan ambil pil yang kaler pink tu kan.. sebenarnya pengambilan pil ni pun tak berapa bagus.. tapi kalau dah tak tahan sakit nak buat mcmana, telan juga la kan.

Situasi ini juga berlaku kepada aku sendiri.. Tak sah kalau datang period tanpa kehadiran senggugut... sakit kaki, lenguh2, nak marah pun adakan. Bila period ni asyik nak terbaring jer.. macam ni hah
*
*
*
*
*
*
Bila dah kawin ni, tak leh ler buat mcmni kan.. kang kebulur lak anak dgn husband..

Tapi sejak aku ambil supplement VCO ini, jujur aku akui yang masa peroid aku dah tak rasa senggugut, sakit2 kaki, lenguh2 atau pun sakit belakang/pinggang.. Sebelum ni macam tak perasan sangat. Tapi pagi tadi ada terbaca satu entry daripada our DC yang menyatakan VCO boleh kurangkan senggugut.. Ya.. baru aku perasan. Dah 2 bulan, masa period langsung tak de senggugut + lenguh2 kaki + sakit2 pinggang.


Peroid pun teratur.. sebelum ni period aku, mcm tak ok sangat, ada masa datang, ada masa tidak. kekadang tu sampai 2 bulan tak der. Time2 bulan posa pernah jugak aku puasa habis 1bulan sebab tak dtg period, bukan sebab mengandung ehhh... he he he..

Ternyata supplement VCO ini memberi kesan positif kepada aku sendiri. Saya dah cuba, anda bila lagi?..

RM39.90 je satu botol, ada 60softgel..boleh makan untuk 1 bulan. 1biji pagi dan 1biji malam. Labur RM39.90 satu bulan untuk kesihatan apasalahnya kan? Kita boleh labur duit beratus-ratus hinggit untuk kecantikkan, baju mahal2, handbag baru, kasut yang dah penuh satu almari pun tapi still nak tambah lagi. Buat koleksi (sama la macam aku... kuang kuang kuang), Takkan untuk kesihatan diri sendiri tak bolehkan. Kepada sesapa yang nak try VCO boleh inform saya atau view KhaizaBeautyShop for more info.

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: