Pages

Thursday, August 18, 2011

Kain dah potong

La la lala la la.... Amboi-amboi cik tie ni.. ceria nampak pepagi ni.. Ceria? Bukan apa tengah ambik mood ni.. bukan mood keje tapi mood raya.. maklumlah tahun ni kan balik kg aku.. kikikikik... terover ceria la.. opssss.... terlebih sudah..

Akhirnya malam tadi, sempatlah jugak aku buat perkara yang dah lama aku nak buat tapi asyik tertangguh jer.. Apakah itu.. Potong kain.. buat baju..
Dah lama beli kali ni tapi tak sempat nak potong. Nak tunggu alisha tido, kekadang aku pun terlelap sekali.. Adoiiiii... apa la. mana sempat nak potong.. kikikikik..

Tapi semalam aku telah bertekad untuk potong kain tu, sanggup jegilkan mataku ini tahan mengantuk, sob sob sob... walaupun mata dah jadi mcm mata garfield..

Arini.. kalau sempat nak pegi jahit tepi.. dan malam ni boleh proses jahit... If alisha 'zzzzzzzzzzz'. Kalau tak almaklumnya... tak dapat la.. kena tunggu weekend la.. tapi weekend ni nak buat kuih pulak.. hmmmmm.... byk betul yang nak buat.. sempat ker.. hopefully sempat la coz semua brg dah siap beli.. sanggup tu.. beli oven, sebab memang dah bercita-cita tahun ni nak buat kuih sendiri..

2 comments:

  1. bestnya pandai jahit sendiri..KH ni tak reti langsung..huhu

    ReplyDelete
  2. hihi.. untuk sendiri je.. blh la.. senget-benget jgak kekadang tu

    ReplyDelete

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: