Pages

Thursday, July 21, 2011

Tak salah kan kalau sesekali mengaku salah

Hrm.. arini.. aku telah merajukkk kepada my encik hubby.. Penatnya tunggu call, tak call-call jugak... Dipendekkan cerita... berlakulah ensiden merajuk-rajuk manja gitu... hua hua hua.. mana taknyer tunggu call en hubby dari pagi sampai ptg pun tak der gak.. hua hua hua.. apa lagi.. merajuk lah aku(jgn buat selalu yer.. klu dah kerap sangat merajuk, bukan dapat pujuk, dapat penampar ada lar ^__________^).. 


*
*
*


*
*
*


Bila dah slow talk... and then berdamai.. Tapi yang paling best kali ni, en hubby ngaku salah dia.. hua hua..


--
JOM TERGAH khaizabeautyshop SEKARANG


p/s: tak salah kan kalau sesekali mengaku salah daripada selalu salahkan orang lain sajer.. 

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: