Pages

Friday, November 5, 2010

Menu Hari Ini.

Hari ni cuti semperna depavali, untuk semua member2 yg menyambut Depavali, aku ucapkan Happy Depavali to all of you. , kitaorg rehat2 je kat umah, lagi pun my hubby dah nak exam mid-term.
Pagi td, kitaorg breakfast simply jer, sbb xde apa dlm peti sejuk. Aku masak spageti (sos/kuah sendiri bikin, sbb sos prego xde) + ayam + tomato je. Semua bgr2 basah dah habis.Tapi my hubby cakap sedap jugak (tersenyum aku dpt pujian) OK lah tu kan.

Menu untuk tengahri, aku masak sambal terung belanda @ pipit + ikan bilis. Selasa aritu aku EL, sbb alisha tak berapa sihat. Kebetulan cuti, pegi mydin jap beli susu alisha ternampak terung pipit. My hubby pun berselera makan, siap tanya lagi... nasi ada lagi tak? Sib baik masak nasi lebih td. Lama terung pipit tu  kat dlm peti sejuk, akhirnya tghari td jadi lak jugak aku wat sambal. Maklumlah week day aku tak masak sbb my hubby ckp tak yah masak, dia nak aku rehat.  i really2 love him coz dia sgt2 memahami.... He3

 Malam ni aku tak masak, kitaorg beli je kat pasar malam nilai. Balik dari taman awam nilai td (bw alisha gi main kat playground) terus singgah pasar mlm beli mkn. So mlm ni aku rehat. Alisha pun tdo awal, maybe penat kot.

No comments:

Post a Comment

Ringankan jejari manis anda, untuk menulis disini: